عیدانه پرینتر سی زان! PLA ایرانی!

عیدانه پرینتر سی زان! PLA ایرانی!/ در واپسین روزهای سال ۱۳۹۳ خوشحالیم که خبری شیرین را برای کاربرانمان مخابره کنیم! پس از تولید اولین مواد اولیه ABS استاندارد ایرانی، مواد اولیه PLA ایرانی سی زان نیز تولید شد.

با همت و تلاش تیم تحقیق و توسعه واحد پتروشیمی و مواد پرینترهای سه بعدی سی زان، مواد اولیه PLA نیز تولید شد. پس از توفیق در تولید اولین مواد اولیه ABS استاندارد ایرانی، به لطف خدا موفق شدیم اولین مواد اولیه PLA ویژه پرینترهای سه بعدی را در کشور عزیزمان تولید کنیم.

با تولید این مواد اولیه علاوه بر کمک به تولید و صنعت داخلی و جلوگیری از خروج ارز از کشور عزیزمان، حاشیه امنی جهت تهیه مواد اولیه با کیفیت برای کاربران پرینترهای سه بعدی سی زان ایجاد شده و همچنین زیرساخت های لازم جهت تولید فیلامنت های خاص و کاربردی با جنس های دیگر نیز فراهم می آید.

PLA مواد اولیه پرکاربردی است که با توجه به ویژگی های منحصر بفردش، روز به روز بر محبوبت آن در میان کاربران پرینترهای سه بعدی افزوده می شود. ویژگی هایی نظیر بدون بو بودن، استحکام بالا، خطای پایین، کیفیت چاپ بالا، گیاهی بودن، عدم نیاز به heatbed و غیره، مواد اولیه PLA را در میان تولید کنندگان چاپگرهای سه بعدی نیز محبوب تر ساخته است.

تیم تحقیق و توسعه پرینترهای سه بعدی سی زان نیز همگام با رقبای خارجی خود، با تولید این مواد اولیه پرینترهای سه بعدی، گامی دیگر در جهت بومی سازی هرچه بیشتر صنعت چاپ سه بعدی در کشور برداشته است.

شایان ذکر است که مواد اولیه PLA و ABS شرکت سی زان پردازش کویر مراحل نهایی تجاری سازی خود را طی می کنند و بزودی با نامهای تجازی S-ABS و S-PLA به بازار عرضه خواهند شد.

تیم تحقیق و توسعه واحد پتروشیمی و مواد پرینترهای سه بعدی سی زان همچنین در حال نهایی سازی تولید محلول فینیشینگ اختصاصی سی زان جهت خروجی نهایی قطعات چاپ سه بعدی شده می باشد. اخبار مرتبط با این حوزه نیز به زودی منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up